Natanja de Bruin

Senior adviseur die je helpt je klant beter te begrijpen. Weet de juiste vragen te stellen en inzichtelijk te maken waar je sterke punten en verbeterkansen liggen. En helpt je die handschoen op te pakken – stapsgewijs en behapbaar.

Natanja is een analytische denker met een bijna onbedwingbare behoefte om te weten hoe mensen in elkaar steken. Om er achter te komen wat hen drijft, hoe ze denken en voelen. Wil zaken kunnen duiden, in perspectief plaatsen. Helpt je vanuit die motivatie om je klanten écht te begrijpen. Vertaalt uitkomsten van onderzoek en data in sterke punten en verbeterkansen. En zorgt met bijvoorbeeld persona’s en profielen voor herkenning, verrassing en inzicht in wat je klanten écht nodig hebben. Weet de beweging en energie die van daaruit ontstaan als geen ander te benutten om mensen mee te nemen  in veranderingen. Met veel gevoel voor verhoudingen, humor en oog voor de menselijke maat begeleidt ze je organisatie bij het verbeteren en vernieuwen van je dienstverlening.