Lonneke Theelen

Lonneke is geïntrigeerd door het verbeteren van de manier waarop mensen en digitale technologie samenwerken. Vindt het heerlijk om pragmatisch tot de kern van het probleem te komen, te onderzoeken wat mensen drijft, en op basis van onderzoek bij te dragen aan het verbeteren van de dienstverlening of klantervaring.

Lonneke is een gedreven en enthousiaste professional die zich vol overgave vastbijt in onderzoeksvraagstukken. Ze onderzoekt menselijk gedrag, behoeften en wensen en de context waarin zij handelen, bij voorkeur met exploratief onderzoek, en de verschillende (nieuwe) methoden daarbinnen. Daarnaast richt ze zich op het evalueren, toetsen en valideren of oplossingen en verbeteringen ook het gewenste effect hebben. Zijn  wijzigingen in de klantreis daadwerkelijk succesvol? Of werken ontworpen interventies zoals ze bedoeld zijn? Het verbeteren van de klantervaring staat in al haar werk voorop. Kwalitatief goede onderzoeksresultaten zijn voor haar een absolute vereiste -daarom is ze altijd kritisch op de onderzoeksaanpak en hoe het nog beter kan. Daarover brengt ze helder, duidelijk en onderbouwd advies uit.